Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

1ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


1ο  ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (1ο ΣΤΑΔΙΟ)             ΡΟΛΟΙ:             
Στόχος:
  •   Να κατανοήσουν οι μαθητές τη τεχνική οργάνωσης ενός ερωτηματολογίου.
  •   Να μάθουν να χρησιμοποιούν τους πίνακες για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων και τη σχεδίαση γραφημάτων.
  •    Να προσεγγίσουν κριτικά οι μαθητές το τοπικό περιβάλλον και να αναπτύξουν κοινωνική και πολιτική σκέψη και συνείδηση.
  • Να γνωριστούμε μεταξύ μας.

Α) Συμπληρώστε το ακόλουθο ερωτηματολόγιο (διαθέσιμος χρόνος )
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ : 

  1. Πού μένετε ;
α) σε μονοκατοικία
β) σε πολυκατοικία

  1. Πόσους ορόφους έχει το σπίτι σας; 
            α) μόνο ισόγειο (1)
β) ισόγειο και α΄ όροφος (2)
γ) ισόγειο , α΄& β΄ όροφος (3)
δ) ισόγειο , α΄ ,  β΄& γ΄ όροφος (4)
ε) περισσότερους 

  1. Είναι καινούριο το σπίτι σας ;
α) ναι , χτίστηκε πρόσφατα
β) όχι, αλλά το επισκευάσαμε πρόσφατα
γ) όχι , είναι παλιό 

  1. Να αναφέρετε τι είναι αυτό που σας αρέσει στο σπίτι σας :
…………………………………………………………………………………………………………….  …………………………………………………………………………………………………………….

  1. Μένετε σε πυκνοκατοικημένη περιοχή;
α) ναι
β) όχι

  1. Να αναφέρετε ένα πρόβλημα που πιστεύετε ότι υπάρχει στη γειτονιά σας  :
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………

  1. Μου αρέσει να ασχολούμαι
α) με τη μουσική
β) με το θέατρο
γ) με  το χορό
δ) με τη ζωγραφική
ε) με τον αθλητισμό
στ) με τους Η.Υ.
ζ) άλλο  ………………….

  1. Διάλεξα το συγκεκριμένο θέμα ερευνητικής εργασίας γιατί
………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………

Β) Χρησιμοποιείστε το για να παρουσιαστείτε στην ομάδα (διαθέσιμος χρόνος )




1α  ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (1ο ΣΤΑΔΙΟ)             ΡΟΛΟΙ:             
Στόχος:
  •  Να κατανοήσουν οι μαθητές τη τεχνική οργάνωσης ενός ερωτηματολογίου.
  •   Να μάθουν να χρησιμοποιούν τους πίνακες για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων και τη σχεδίαση γραφημάτων.
  • Να προσεγγίσουν κριτικά οι μαθητές το τοπικό περιβάλλον και να αναπτύξουν κοινωνική και πολιτική σκέψη και συνείδηση.

Α) Να συμπληρωθεί το συνημμένο ερωτηματολόγιο από μαθητές – μαθήτριες  - γονείς – εκπαιδευτικούς (έρευνα πεδίου).
 Κάθε ομάδα απευθύνεται σε διαφορετικό πληθυσμό ατόμων που συμμετέχουν στην έρευνα (δείγμα πληθυσμού τουλάχιστον 20 ατόμων / ομάδα) (διαθέσιμος χρόνος 20΄)
 *Παρατηρείστε ότι στο ερωτηματολόγιο χρησιμοποιούμε ερωτήσεις «κλειστού τύπου», για να μπορούμε να συγκρίνουμε τα αποτελέσματα.

Β) Χρησιμοποιείστε το αρχείο excel  που σας δίνουμε για να επεξεργαστείτε στατιστικά  τις  απαντήσεις που συγκεντρώσατε και να  δημιουργήσετε γραφήματα (διαθέσιμος χρόνος 30΄)

Γ) Παρουσιάστε τις απαντήσεις σας στις υπόλοιπες ομάδες (διαθέσιμος χρόνος )

Δ) Συγκρίνετε τις απαντήσεις των διαφορετικών ομάδων στην ολομέλεια , για την εξαγωγή των τελικών συμπερασμάτων (διαθέσιμος χρόνος 15΄)



1ο ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ (project: «ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ»)

Να σημειώσετε το γράμμα (α ή β ή γ ή δ ή ε) που αντιστοιχεί στην απάντηση που επιλέγετε:

  1. Πού μένετε ; 
α) σε μονοκατοικία
β) σε πολυκατοικία

























  1. Πόσους ορόφους έχει το σπίτι σας;
α) μόνο ισόγειο (1)
β) ισόγειο και α΄ όροφος (2)
γ) ισόγειο , α΄& β΄ όροφος (3)
δ) ισόγειο , α΄ ,  β΄& γ΄ όροφος (4)
ε) περισσότερους





























  1. Είναι καινούριο το σπίτι σας ;




















α) ναι , χτίστηκε πρόσφατα
β) όχι, αλλά το επισκευάσαμε πρόσφατα
γ) όχι , είναι παλιό

  1. Να αναφέρετε τι είναι αυτό που σας αρέσει στο σπίτι σας :
α) η διαρρύθμιση (λειτουργικότητα , σωστή κατανομή χώρων…)
β) η  εξωτερική όψη (συνδυασμός χρωμάτων, μορφή εξωστών, αρχιτεκτονικά στοιχεία…)
γ) ο περιβάλλων χώρος ( αυλή , κήπος, πρασιά…)




















δ) όλα τα παραπάνω
ε) άλλο (……………………………)




  1. Μένετε σε πυκνοκατοικημένη περιοχή;




















α) ναι
β) όχι



  1. Να αναφέρετε ένα πρόβλημα που πιστεύετε ότι υπάρχει στη γειτονιά σας  :




















α) έλλειψη χώρων πρασίνου
β) περιβαλλοντικά προβλήματα
γ) αποξένωση
δ) υποβάθμιση της ποιότητας ζωής
ε) άλλο (………………………………………………………………………………………………………….)

           
         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου